Persbericht: Berichtgeving over ‘ISN verzamelen inlichtingen’ is pertinent onjuist!

Op 9 december 2016 zijn diverse media berichten verschenen over ‘het verzamelen van inlichtingen van Gülen sympathisanten’ door de Islamitische Stichting Nederland (ISN). Deze berichten zijn pertinent onjuist! ISN heeft geen opdracht gegeven om een rapport op te stellen. ISN wenst niet in dit verband genoemd te worden en werpt het leggen van dit suggestieve verband verre van zich. Wel heeft ISN zich regelmatig uitgesproken tegen alle vormen van geweld en intimidatie en heeft iedereen opgeroepen de rust te bewaren. Er is duidelijk gemaakt dat iedereen zich binnen de kaders van de wet dient te gedragen en anders dat oproepen tot geweld door ISN bij de politie zullen worden neergelegd.

De laatste tijd worden de geloofsbedienaren van ISN in een kwaad daglicht gesteld. ISN verwerpt alle aantijgingen aan het adres van deze hardwerkende geloofsbedienaren, die dag en nacht klaar staan voor de geloofsgemeenschap.

Noot voor de redactie, niet voor publicatie:

Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met de heer Ayhan Tonca door een mail te sturen naar info@diyanet.nl

Copyright © Islamitische Stichting Nederland. Alle rechten voorbehouden.